Pages


THIS PAGE CONTAIN SUBJECT & MATERIAL THAT EXPLICIT YOUR MIND INTO THE BAKED POTATOES LEVEL.

FACEBOOK.COM/KIKIBADNERD

12/9/09

BERDANSA DI BREAKDOWN COUNTDOWN

Bulan lepas aku ada pegi gig kat 1 cafe jalan Tar... KL..
agak besar la..
hu3...
X silap aku gig ni dibuat sebab sambut anniversary Jahanam Mosh Crew...
Agak hebat jugak la mereka ni..
Jap aku tampal flyers bagi korang tgk band ape yang ada n bila trikhnye



Nilah gig yang aku cakapkan tuh...
nak diceritakan...
aku baru la 1st time nak gi gig kat 1 cafe nieh..
mula2 aku dah sesat dah blew turun kat monarail dkt ngn jalan P ramlee..
then pegi jalan sampai Pertama Complex..
Then Member aku cakap patah balik..
Dah la hujan..
macam sial dowh...
Hak3..
Aku teruskan Perjalanan Lagi..baru la sampai..
On the same time, aku pun contact la caca...
budak yang aku kenal dkt ms...
die rupanya adik member aku dulu kat Kolej Shahputra..
Name die Lala...
nasib baik kepala hardcore..
Hak3...
Then bape puluh minit berselang...
Baru la Amir,Jajat,Kimi(semua budak Anson Hardcore) baru sampai..
Selepas tu semua bersiap2 n trus Masuk gig...
Ni ad gmbr skit untuk diriviewkan...


Ni gambar aku ngn Caca




Ni jew lah gmbr yang dapat aku review kan...
so aku harap pasni aku dapat lagi lepak ngn diorang n mosh sampai glew ngn diorang semua..
Daa..
Thx sebab baca..
Assalamualaikum!!!

No comments:

Post a Comment