Pages


THIS PAGE CONTAIN SUBJECT & MATERIAL THAT EXPLICIT YOUR MIND INTO THE BAKED POTATOES LEVEL.

FACEBOOK.COM/KIKIBADNERD

12/28/10

ROCK THE WORLD 10

Yeah... RTW 10...
best glew...
cite bermula disini.....
aku gerak dari rumah aku iaitu sg siput kul 9 pg....
nek motor ex5 je der...
rempit disitu..
aku nek tol dari jelapang sampai slim river...
singgah umah sewa aku jemur baju aku basuh smlm kat umah sebab x kering g...
dalam kul 11.45pg ak smpi umah sewa...
tepat kul 12tghari...
trus aku gerak Runner kl....
pegi bb trus...
si pipi da bising2 dah....
so kul 1 aku smpi BB...
then parking motor depan McDonald BB....
trus semua gerak pg Bukit Jalil nek LRT kat Hang Tuah...
diorang tunggu aku kat dpn Maybank...

sampai bkt jll...
memang penuh glew ar orang...
x terkata...
baek nak pegi tgk Bola Final Malaysia Lwn Indonesia... Baik nak pegi RTW10...
hak3...
sampai trus ar pg bli tiket RTW...
aku ingt nak jmpe Aina dlu...
die cakap die sampai kul 5...
tetiba bangang abes Maxis...
Line Cam Sial...
menyirap je aku...
so x da rezki aku nak jumpe ngn die...

Kat RTW memang best..
ad dua stage...
Kat main stage...
sempat aku tgk bleeding macara je...
Sempat ar mosh smpi terputus ar bag aku...
glew babi tul...
tapi dapat ar kick orang...

then dkt indie stage..
kul 4 Restraint maen..
ni la first time aku tgk Restraint men dpn mate aku..
memang full glew crowd..
n aku sngt berpuas hati...
Mosh glew2 ar...
member2 ramai... bek member lame n member2 baru...

pastu tunggu turn Cassandra..
lagi lah terbek...
tp time ni... bdk sabah wat kimak..
pg bwk gunting nak cantas budak2 nak mosh...
tu la batak nak mosh x reti...
wat kelam..
Naseb bek ad Giant/Big Show menenangkan perasaan...
tp Cassandra memang terbaik...Otai abes... Breakdown Kaw2...

ni antara gmbr yang sempat ditangkap....



Aku lek lak kul 11.45mlm...
dpt grab last train...
pastu lepak bb.. kat starbuck... dpn ts... ad stage uh....
overnite jap...
pastu kul 4pg baru gerak Sg Behrang...
smpai kul 6.30pg...
memang sejuk glew2....
hu3.....
tp selamat smpi... amin...
kul 8pg isnin... trus gerak n punch card keje kat poli...
tidur dari kul 9 smpi 12 tghari..

end

No comments:

Post a Comment