Pages


THIS PAGE CONTAIN SUBJECT & MATERIAL THAT EXPLICIT YOUR MIND INTO THE BAKED POTATOES LEVEL.

FACEBOOK.COM/KIKIBADNERD

4/19/11

apa yang aku rasakan sekarang dalam hati aku

aku rasa aku da hilang kepercayaan kat semua orang la.... termasuk diri ak sendiri.... ap yang aku rasa benda tu cinta... rupanya da x masuk akal lagi dalam diri aku... blew aku baca inbox dia kat fb dia... baru la aku tawu tanggapan sebenar die kat diri aku... baru lah aku taw betapa penipunya aku dalam hidup dia... mungkin semua salah aku sebab buat masa lampau aku jd terlalu teruk... dan mungkin ni balasan tuhan yg dah disediakan untuk aku.. xpew aku redha.. btw aku rasa diri aku sangat down... dan baru aku rasa.... die dengan ex aku mmg satu kepala... lagi lah aku bertambah down..... depan aku mmg dia suka cakap len... blkg aku aku x taw ape la lagi,... tp serious aku terasa down glew babi sekarang..... aku harap blew ak da x da fb.... maybe semua akan berakhir dgn baik.... aku harap benda ni akan jadi...... but now.. im losing myself without a grip..... adios

No comments:

Post a Comment