Pages


THIS PAGE CONTAIN SUBJECT & MATERIAL THAT EXPLICIT YOUR MIND INTO THE BAKED POTATOES LEVEL.

FACEBOOK.COM/KIKIBADNERD

9/28/11

Kerana Kesundalan Mu!

kerana tidur.... attendant binasa... kerana suka... jadi sakai... mcm beruk kena pelangkong aku rasa diri aku skrang... argh... missed out semua kelas... semuanya berpunca dari berjalan2 meminta sedekah rokok dari satu bilik ke bilik yang lain akibat tidak dapat tidur sambil bersembang bak ala kedai kopi seperti orang tua bersama rakan2 yang diPow rokoknya. Bangun2 pukul2 12 tghari... Lahanat sungguh.. macam ada je babi tidur sebelah aku x maw bagi aku tidur... siut... Aku geram... Jangan aku kena bar nnt sudah la... t mati aku x dapat nak amek exam... aku pun ad konflik dalam diri aku... mcm babi kena kejar ngn pemburu.... duit da x da.... nak isap asap pown susah.. lahanat... Kbye!

No comments:

Post a Comment