Pages


THIS PAGE CONTAIN SUBJECT & MATERIAL THAT EXPLICIT YOUR MIND INTO THE BAKED POTATOES LEVEL.

FACEBOOK.COM/KIKIBADNERD

9/14/11

Pop Stop Pop

While im disgustin of people interface of whatever disproach, i just thinking of anything annoyed...

ketika suasana bertambah suram ble hujan membasahi babi diluar kandang, kebosanan melanda diriku...
melihat air hujan berjalan didinding tingkap.... mcm sial aku tgk diorang turun.. da mcm sperm nak cari ovum pun ada kut... sial mcm babi menari layan lagu hardcore je....

orang bercakap pasal ayahanda maknda dan kawasan... aku pulak sibuk bercerita pasal macamana nak siapkan asgnment Pendidikan Islam.... dikala bertanya kawan2 ku mcmana nak settle.. diorang mula bercakap perkataan lucah padaku... stunt... dagger... monster kill.... unstoppable.... aku mula bercelaru.... x faham dgn suasana nieh... arghhh.... rupanya diorang bz sangat layan DOTA tahi tuh.... argh.... ape yang seronok sangat..... campur2 barang bunuh hero The Scourge.... pas dapat bunuh.. semua beratur depan meja buat HEADBANG mcm layan lagu Cradle Of Flith merai keseronokan.... argh....

So... Conclusion nye... aku menari join diorang... betapa bangangnya diri aku.. sebab malas nak siapkan asgnment agama.. ble la kertas2 putih ini akan aku lengkapi demikian rupa seperti yang ustazah Arfah nak..... argh... menyesal dan kemalasan seperti babi mencelup biskut didalam swamp berdekatan kandangnye... errrr

No comments:

Post a Comment