Pages


THIS PAGE CONTAIN SUBJECT & MATERIAL THAT EXPLICIT YOUR MIND INTO THE BAKED POTATOES LEVEL.

FACEBOOK.COM/KIKIBADNERD

5/25/10

today is such a lazy day...

hari ni aku sgt bosan...
xtaw nak wat per..
skrang aku tgh lepak cc...
da la rindu kat gf aku...
bgn td pun kul 10 lebeyh...
cari external black nk tgk movie..
tgk da ad orang pnjm...
budak2 course mekanikal rmh aku ramai da blek..
tinggal aku, black, ganu n ijat...
lagi la bosan x taw ape nak buat...
tp tadi rajin lak aku kemas umah...
pack barang2...
hak3....
x pew la..
t balek senang..


aku pun pelik dgn diri ak skrang..
suke sgt dengar lagu trance metal hardcore...
adui..
antaranya mad monsters attack dari tganu...
enter shikari dr luar negara..
agak2 nya sebab ak sngp nak blajar men synth kut///
hu3..

xpew la..

ak x sabar nak tunggu hari khamis sebab last paper..

x pew la...

ak harap hari ni aku dapat enjoy my day!!!

No comments:

Post a Comment