THIS PAGE CONTAIN SUBJECT & MATERIAL THAT EXPLICIT YOUR MIND INTO THE BAKED POTATOES LEVEL.

FACEBOOK.COM/KIKIBADNERD

12/15/10

Jiyeahhh.... Hari ini hari apa???

huuuuuuu... pergh....... hari ni hari ape??? kawan2 ko mesti slalu tanye soklan ni kat korang an blew dia taw rini hari pe... korang taw sebab pe..... sebab die nak sh ko blanja wayang... murah kut.... dari hari2 laen...
hak3.. ape pendapat korang?? betul x aku cakap??? kan2.... bese ar tuh... padahal diorang banyak duit.. saje nak paw ko kan..... lagi2 ad yang dapat ptptn.. atau aku gelarnya petehpetipu.... maknanyeeee.. kate orang perak.... perak... kate orang selangor... selangor arr... hak3.. gurau sudah jgn marah haaa...  maknanya kerajaan nak makan duit ko lek biarpun dia bagi ko pinjam duit dgn faedah 1-3% yang x menentu tiap2 bulan lepas ko da bes blaja n dah de keje....  so sebenarnya hari ni.. aku nak tgk wayang la... tp korang taw lah kat behrang ni ape ada... tg mlm pun ada dusun bay je.. harap shisha je.... so nak runner kl.... malas lak.... so melekat la aku depan lappie nieh lepas blek.... nak minum arak malas.. x da member..... nak merokok da bape puluh batang aku bedal rini..... da la aku rindu kat dak2 adolfo n bestie2 aku,.... huh... tuhan berilah ak semangat meneruskan hidup ku hari ni..... bagi la ape2 hadiah yang best ya allah... amin....... korang kalo ad ape2 feedback sal hari rabu nieh.. gtaw la aku.. lagi satu aku menanti cite ape yang kuar kat 8tv malam ni sebab ade popcorn wednesday.. berharap ar..... citew best kuar..... kepada kawan bek aku ashy... cepat2 sembuh la glew....

1 comment:

  1. doakan untuk akuuu yea? :)
    ajal maut di tgn tuhan angaaah ,
    aku redha dengan tempat aku .
    cpt cri pnggnti aku :P

    ReplyDelete